14/10/2011

rajin pulak

ehe.ntahla saje je
act aku bersyukur la.sbb aku tao Allah tuh mmg Pengasih dan Penyayang
ape aku berdoa suma die makbulkan.cepat atao tak je
sbnarnye waktu Ramadhan arituh..aku kdg2 lalai tunaikan ibadah pade die.pdhal fadhilat amat2 byk mase tuh..aku mmg akui la.ntah nape mls je.then aku period pade 10 ramadhan..then cukup 7 hari peod..aku puase mcm biase..n tegerak hati nak mohon kat Dia. aku mmg mengharap bulan ramadhan ni aku akan mengandung semula..tp cara aku doa,bila aku tgh tgk tv,tgh main2 dgn ank aku,tgh lalai2 ni..waktu smbahyang adala juga aku mohon pada Dia..tak sangka makbul jugak doa aku .
aku mmg teharu sgt..sungguh Allah mmg Maha Pendengar.Terima Kasih..
waktu aku nak cek pregnancy test,aku dah berkira2..mcm mane klu Dia tak makbulkan..ade kah aku akan marah kat Dia atau aku redha..berbelah bhagi since dr peod da lewat..tp aku truskan jugak hajat menge"check".
rupenye mmg die nak bagi aku gembira saat tuh jugak.terang and cepat saje timbul line tuh.
sejak dr tuh,aku rase mcm lagi dekat pade die.suma aku mohon kat die.aku redha klu die tak tunaikan secepat mungkin.tp aku mohon jugak..sbb dr situ aku tao aku makin rapat pada Dia.
smpai skang aku msih tertanye,ape hikmah semua ni..aku stil ok n takde rase apape lg.sbb tuh aku mcm tak caye aku nandung..tp kuatkan ati yg ade satu nyawa lagi dlm rahim aku.Insyallah 1 Nov aku nak scan smula..mudah2an slamat la aku shingga 40mggu dan dipermudahkan la sumanye dr segi duit,kesihatan,n kesulitan..
and thank u Allah temukan jodoh dgn org yg match sgt2 dgn aku.pro n contra antara kami buat kami sgt2 bhagia dgn ank kami jugak..seronok je,dkt rumah atau kat ofis bila pk kan family yg hepi n aman damai..

p/s: stil kn beringat segala kemungkinan.anggapla ujian Allah atas iman kite

No comments:

Post a Comment