25/10/2011

pusrawi

uihh benda ni 2 mggu lepas aku dah tao.
tp baru nak post.
okla last 2 weeks saje ke pusrawi, takde bajet pon nak lebih2 kat sane.hehe
amik brochure and tanye nurse kat sane leh request doc tak bila nak check up.n jawapan die kate boley..
so ni brochure yg aku amik dr sne.


so yg atas tuh muka depan la..
suprise btol harga die murah la..n aku trus berubah ati nak chek up kat sini mggu depan.patut la kakak aku ckp pusrawi murah..pusrawi kl mahal ok..tp yg branch2 die murah..tp sengal aku tak tgk bilik plak..tgkla chek up nnti klu smpat aku nak survey..
plan nak amik bilik 2 katil..and book tuk hasben aku..sbb sini xtra bed pon baru 120..agak murah jugakla..
tp aku taleh nak ckp lebih2 sbb blum merasa perkhidmatan diorg camne kan..if tak ok back to DDMC la jawapnye..

oh then las wik aku g DEMC..puas cari,maps aku ckp kat sec 9 shah alam.pusing 2x tak jumpe..last2 aku tanye je driver taxi..rupenye kat sek 14..so aku pegi la..wahh hospital baru..skali masuk park rm2 caj die..then masuk dlm tuh dan dan ank laki aku berak plak..sesi mencuci bontot die dulu la..malang nye..ari sabtu tuh takde org jage kaunter pertanyaan la..aku naik lif,trun lif,naik eskelator,trun eskelator..tade sape leh guide jugak..yg aku jumpe just bilik c-zer n kosong sumanye..sbb aku dpt tao harga normal start dr 2.2K.. n bilik die exclusive gakk..cantekkkk..teringin sgt..tgkla,ade mase aku nak g balik kat sane..tak puas ati betul sbb tak dpt amik brochure n survey bilik...suma aku tao ttg DEMC pon dr blog org n web diorg je..

PMC stil tak pegi2 lagi..dgr murah jugakk..start 1.7K for normal delivery..tp sg buloh paham2 jela..klu la aku nak banak time2 org nak balik kije..taktao sempat ke tak..so Pusrawi n DDMC la plg better klu nak urgent beranak.

tak sabar betul nak 2nd check up..sbbbb...tak sabar la..haha..
hasben aku kemain lagi kuat makan..suma ckp pembawakan budak..tp aku pasan die suka marah2 la skang..angin ape tah..last2 aku marah die alik la...maybe la penat..tp muram je..ade la tuh die stress kat ofc tp tanak cite kat aku..aku lak makin suka cium2 ank sulung aku..tah ape wangi die..bau masam2..makin manja,cikit2 cium,salam n peluk..plg best,klu hantar die pagi2..pandai bye bye aku n baby..bye mak,bye baby..hahah.die mane tao ade ke tak baby...tp maybe die phhm kut sbb aku asik tunjuk gambar scan.

ok smpai sini je..

No comments:

Post a Comment