17/06/2011

Insaf

Cara cara melukis badut?? hermm mungkin

joker super kerepot

badut mengigit...bahaye 







helo..ari ni jumaat..aku tatao nak buat per
ttba terase nak show badut2 ni kat blog.
sbnarnye aku heran nape rambut diorg design macam pelik2.
ala bengapnye,dah name pon badut,kije nye buat lawak la,mesti nmpak aneh2.
tp yg tak anehnye skang..org normal pon rambut aneh2.hehe

back to my tajuk INSAF
rase nye tak patut war war kan..tp sebagai iktibar n peringatan pade aku..
syukur teramat,sempena 1Muharam1432 aku berhijrah dr membuka aurat kepada menutup aurat
tak sangke terbuka smula ati nak menutup segala cela aku.slame ni aku slalu merungut bile bertudung dan berpakaian sopan.tp bila sampai saat ati dah terbuka..aku bersyukur sgt..tnpa paksaan dan suruhan sape2.
benda tuh mmg wajib,tp bile wajib slalu dipandang remeh,mcm solat "tiang agama tu" tp ade je malas nak kerjakan..aku berharap aku dpt jadi muslim sejati seiring ngan usia aku makin meningkat setiap tahun.andai nye pulang ke DIA,lengkap dan cukup la bekalan aku di sana.

yg mane jarang aku tebal kan,yg mane ketat aku longgarkan,yg mane pendek aku labuhkan.tp blum ckup smpurna sbb aku tak cukup duit nak kaver baju2 lame aku yg smestinya nipis,pendek n terdedah..
aku juga target aku nak lengkapkan smyang 5 waktu n men'qada smbyang2 yg dtggalkan kan..(dan suma suruhan ALLAH pade hambanya la)..Insya ALLAH

ye kawan2.mane yg muslim,wanita n lelaki marilah kite patuh pade DIA.tak rugi pon.dpt masuk syurga nnti..
hehhe

*oh gambar kat fb pon akan ditapis slepas ni,pelan-pelan akan beransur ilang mane yg ternampak aurat.. ;) *

peace.tenkiu for read

No comments:

Post a Comment